Podržite repere i kupite orginal CD-ove. Pokažite poštovanje. Hvala ! PS. Kad vam nije žurba kliknite na reklamu (ispod posta, i sa strane). Kada skupimo novca kupujemo domenu. Hvala.

Stranice

Enigma - Kapi Kiše [2008.]



TRACKLIST:

01.Isfuran,Glup I Jadan
02.Dal Ima Razlike ft. Proffy
03.Analizirajte Ovo ft. Mirza & Deniro
04.Sudbina
05.Rap Komedija ft. Ivana & Pendrek & Proffy
06.Htio Bi ft. Playmaker
07.Tko Sam Ja ft. Rapsod
08.Kapi Kiše
09.U Klubu (Skit) ft. Proffy
10.Svi U Klub
11.Moji Su U Kući ft. Bru
12.Negdje Daleko ft. Ivana
13.Reci Mi Molim Te
14.Promijeni Program
15.Nek Se Priča ft. Khan & Replik
16.Nisam Sam ft. Keac & Amper
17.A Da Nitko Ne Zna ft. Ropez
18.Ona Htjela Bi ft. Ivana & Kele & Ayllah
19.Zašto Ne Odgovara
20.Ne Sretna Ljubav ft. Ivana (BONUS TRACK)

DOWNLOAD OVDJE

-Album je u WMA formatu...

-And we are baaaack...Nakon podužeg vremena vratili smo se i naravno pokušavat ćemo stavljat što više albuma na download...Čekirajte True Crime Official Facebook grupu i YT profil...
Uživajte u albumu i pis!Ako nekom ne paše ovaj WMA format,lako može prebacivat pjesme u MP3-ce pomoću raznih programa (primjerice Virtual DJ) u najvećoj kvaliteti...
Također,ako netko ima kakav prijedlog za download neka napiše u Želje,mi ćemo tu želju pokušat ispunit...

Nema komentara:

Objavi komentar

Molimo ostavite email da vam možemo obavijestiti.